دکتر ارتوپد خوب اصفهان

ارتوپد خوب اصفهان

ارتوپد خوب  اصفهان دکتر فرزاد پناهی

چه موقع به دکتر ارتوپد خوب در اصفهان مراجعه کنیم؟ اگرچه ارتوپد ها و متخصصین داخلی هر دو روی مفاصل ، ماهیچه ها و استخوان های بیمار تمرکز می کنند ، اما متخصصین داخلی بیشتر بر روی اختلالات مفاصل که می توانند از نظر پزشکی درمان شوند تمرکز دارند در حالی که ارتوپدیست ها متخصص در درمان های جراحی و مدیریت شکستگی ها هستند ، تمرکز می کنند. برای کمک به بهبود دسترسی بیماران به مراقبت و اطمینان از بهترین درمان ممکن ، بسیاری از اعمال متخصص ارتوپدی گسترش یافته و شامل خدمات روماتولوژی می شود.

تفاوت بین متخصصین داخلی و متخصصین ارتوپد

هنگامی که از درد ناتوان کننده مفاصل رنج می برید که ممکن است باعث ناراحتی بیماران شود که نمی دانند آیا  باید قرار ملاقات با متخصص داخلی یا دکتر ارتوپد خوب اصفهان  بگیرند. در هنگام استفاده از دارو یا سایر روشهای درمانی غیر جراحی ، متخصصین داخلی شما از نزدیک وضعیت شما و پیشرفت آن را زیر نظر خواهد گرفت. اگر علائم شما همچنان ادامه داشته باشد ، به یک جراح ارتوپدی ارجاع می شوید تا ببینید که آیا با جراحی بهترین وضعیت شما درمان می شود یا خیر. لیست های زیر را مرور کنید تا مشخص کنید کدام متخصص مناسب ترین نیاز شما را برآورده می کند.

چه موقع به دکتر ارتوپد خوب اصفهان مراجعه کنیم:

اگر به دنبال آسیب دیدگی دچار درد مفاصل یا اسکلتی عضلانی هستید اگر درد ران و زانو دارید که هنگام تحمل وزن به تدریج افزایش می یابد اگر از درد مفاصل شدید رنج می برید که در عملکردهای اساسی روزانه تداخل دارد اگر از آرتریت  یا التهاب مفاصل متوسط ​​یا پیشرفته در باسن یا زانو رنج می برید اگر قبلاً درمان ناموفق درد مفاصل داشته اید اگر به تعویض دوباره زانو نیاز دارید هنگام مواجه شدن با این مشکلات می توانید برای مشاور با مطب دکتر ارتوپد خوب اصفهان دکتر فرزاد پناهی تماس بگیرید. چه موقع به متخصص داخلی مراجعه کنیم: اگر دردی را تجربه می کنید که در بیشتر مفاصل است اگر متوجه درد جدید مفاصل  شده اید که همراه با صدمه نبوده اگر از درد مفاصل یا اسکلتی عضلانی رنج می برید که همراه با تب ، خستگی ، بثورات ، سفتی صبحگاهی یا درد قفسه سینه است اگر از درد عضلانی با یا بدون هیچ علائم دیگری رنج می برید اگر بالای 50 سال دارید و سردردهای مکرر یا درد عضلانی را تجربه می کنید اگر به علائم مداوم ، مانند تب غیر قابل توضیح ، تعریق یا کاهش وزن توجه کرده اید مزایای همکاری بین جراحان ارتوپدی و روماتولوژیست ها برای بهینه سازی مدیریت بیماری برای بیمارانی که از شرایط خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید یا نقرس رنج می برند ، یک رویکرد ترکیبی که بر روی هر دو روش دارویی و جراحی تمرکز دارد ، اغلب برای مدیریت بهینه بیماری ها مورد نیاز است. به دلیل شرایط طولانی مدت و چه به دلیل صدمه ناگهانی ، درد ارتوپدی می تواند کیفیت زندگی فرد را به شدت کاهش دهد. ترکیبی از روش های پیشگیری ، درمان جامع و مراقبت های سطح بالا می تواند تفاوت های زیادی را ایجاد کند. با راهنمایی های دکتر فرزاد پناهی دکتر ارتوپد خوب اصفهان  در وب سایت ایشان متخصص ارتوپد خوب در اصفهان سلامت ارتوپدی خود را بهبود بخشیده و در مورد چگونگی تعریف مجدد مراقبت های ارتوپدی ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.